Hallå där!

Godmorgon, nu var det sådär länge sedan igen.. Tänkte ta och dra ihop lite inlägg om de senaste träningarna och vad jag har gjort de närmaste dagarna. 
 
Just nu ligger jag i en ny säng i ett nytt hus..
Inatt sov jag, min bror och mamma i mammas nya hus. Ett ganska litet krypin men det räcker gott och väl för mamma, det kommer antagligen bli så att jag bor här en del också då det ligger så pass nära berga där jag har skolan och allt. Har sovit ganska bra, bättre än vad jag trodde, vaknar ju tidigt men det får man väl säga att det är som vanligt. Det blir så ljust i rummen där jag sover så jag vaknar utav det. Har varit vaken i en timme nu i alla fall. Snart upp och göra lite smoothie! 

Vi har lite underliga grannar måste jag dock påstå, de är fyrbenta och väldigt långhåriga. Det är sånnadär långhåriga kossor med jätte horn! Super söta, speciellt när de tittar på en och de måste liksom lyfta på huvudet för ett ens kunna se något under allt hår. Tänkte att jag skulle fota dem innan jag åker härifrån idag. 
 
Vi har dessutom ett stall typ 100m härifrån ;) Så tror nog att det blir ganska bra i alla fall ;) 

Foto: Jag - min säng, obäddad då jag precis sovit där en hel natt ;) Just to show you how it is.
 
Foto: Jag - hade fel objektiv så kunde inte komma så längt ifrån ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback