Yes!!!!

Hahaha äntligen!! Gud så skönt!! Nu vill jag bara hem och sätta igång på en gång! Fick tillbaka min mac från skolan idag, så nu fukar ps! :D Ahhh! säger jag bara. Det är lite annorlunda att sitta och skiva på macen men jag kommer vänja mig, så om det kommer något stavfel här och var så får ni kanske urskta mig i någon vecka.

Min första lektion med det mixade schemat har kommit till mitten, liten fika paus passade bra mellan allt filmvisande ;) 
Animation står på schemat varje måndag. Jätte spännande, men lite segt tycker jag ändå att det är. Vill komma igång nu och jobba med datorn, haha ;) Nu kollar vi mest på filmer och går igenom lite historia. Vissa saker är ganska intresant men andra..Snark!! 
Slutar tidigt idag, redan 11:15 så då drar jag till stallet för att rida Limpan :) 
Sen blir det sooooova, eller?? Antagligen kommer jag inte få en blund inatt pga nya datan. Men ska försöka skärpa till mig senare. 
 
Foto: Jag
 

Kommentarer
MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt säger:

Najs att sluta så tidigt :D

Svar: Ja det är jätte skönt! Man hinner med så mycket efter skolan då! Hur har din dag varit? :)
None None

2012-09-03 | 17:53:43
Bloggadress: http://majakron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback