Elvira/Nautilus

Ikväll är det dressyr som står på schemat. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men tror vi komme fortsätta jobba där vi sluta förra gången. Med att få dom lyssna för skänkeln ordentligt och bli mjuka. 
Men jag hoppas att vi rider inomhus! Även fast det är skönt att rida ute, så är det nog lite mörkt för de senare grupperna och antagligen ganska kallt för Cajsa. 

Det ska vara ca 10 grader ute hela dagen idag! Fy f*n säger jag, snart vinter! 

Men jag funderar lite på om det blir Elvira, eller om det blir Nautilus jag får rida. Skulle vara kul att rida Elvira igen, för att känna hur hon är nu när jag börjat lära känna henne lite bättre. Speciellt för att känna hur är att rida inomhus om vi nu kommer göra det. 

Nautilus vill jag också gärna rida! Mest för att det var ett tag sedan, och för att jag vill fortsätta jobba med honom så mycket som möjligt, så det liksom blir lite lättare på hoppningen sedan. 

Något jag vet är att jag kommer rida i mina ridstövlar. Har sår i knävecken efter dom, när jag hoppade i fredags och i lördags så blev dom lite för höga. Nu i dressyren kommer det nog inte vara några problem. 

Foto: Jag, Jag & Natte. Bild från min Instagram @tildagummesson

Kommentarer
Agnes säger:

Super fin blogg!! :D

Svar: Tack!! :D <3
None None

2012-09-25 | 16:36:29
Bloggadress: http://aimn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback