Alla RP älskare, kanal 5 nu! ;)

Såg en tjej uppdatera facebook, hon skrev att nu går en underbar film på feman! 
Självklart byter jag dit direkt! Remember me! Den filmen är något av det bästa jag vet! Den blir ännu bättre pga att Robert Pattinson är med! Hehe.. han är en av mina favorit skådisar faktiskt! Men jag är inte lika galen i honom som jag var förut..HAHA! Då var det alltid han, shit kolla där! Ahh omg det är han på tv!! 
Nu är det inte riktigt så ;) 

Men filmen är fortfarande bra. Men jag var tvungen att kolla på den två gånger för att förstå att det var pga händelsen den 11 september som han dog. Först trodde jag att han hoppade genom fönstret eller så, vet inte hur jag kunde tro det men det gjorde jag.

I alla fall, alla som gillar den filmen borde byta kanal till 5an nu!! :D Kram! ♥
 
Foto: Jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback