664 på väg!

Kom in för en liten stund sedan! Verkligen skönt med lite frisk luft! 18 grader va det ute, för någon månad sedan hade jag gått i shorts och linne. Men inte idag, idag blev det mjukisbyxor, linne, tjock tröja, skinnjacka och höst halsduken. Det var riktigt skönt, blev lite varmt efter ett tag, men jag tror det var lite feber känningar som orsakade det. 

Jag fotade i alla fall en massa! Så nu är 664 bilder på väg upp på datorn och några på väg ut hit direkt. Komentera gärna vad ni tycker, komplimanger som kretik ;) ♥
 
Nu tänkte jag fixa lite bildmappar så jag får kolla på allt på den nya datorn. Sen ska jag försöka fixa bilderna jag fotade på ridlägeravslutningen till ett USB då jag inte lyckades skicka dom via mailen... så jag kommer ha att göra idag! Jätte bra, eftersom jag ändå inte har något anant jag får göra. Passar på när man har tid! Kram ♥
 
Foto: Jag, hehe liten ego bild. ;) 

Kommentarer
Astrid säger:

Alltså Tilda å vad grym du ääääär!!! Din blogg är mycket bättre än för en månad sen, du skriver bättre och intressantare, önskar dig all lycka bästa tjej!!

Svar: ÅÅ tack gumman!! :D Gud vad glad jag blir :'D Kram tjejen! <3
None None

2012-09-08 | 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback