Stor frukost, nyttig ftw!

Godmorgon! 
Blev hemma från skolan idag, så har tagit en lite längre sovmorgon. Belv inte så jätte lång, till ca 9. Jag somnade ganska sent igårkväll så det är inte är inte så konstigt att jag inte sov längre. 
Jag känner mig i alla fall väldigt  nyttig. Nu sattsar jag verkligen på att bli frisk, så jag gjorde i ordning en jätte frukost! :D 
En macka, te, äggröra och hallon/jordgubbs smoothie! Hur gott som hellt, tro det eller ej, men jag fick faktiskt i mig allt. Det trodde nämligen inte jag att jag skulle få ;) 

Senare idag tänkte jag gå ut en stund och fota, så jag får lite nya bilder och lite frisk luft. Det gör nog bra för min förkylning. Kunde nog ha gott till skolan idag men eftersom jag har känt mig hängig hela helgen så känndes det bäst att vara hemma och vila en dag så det inte blir värre. Och nu när jag är hemma så ska jag verkligen satsa på att bli frisk!

Kommer gå till skolan imorgon, då är det även dressyr på kvällen. Sen är det också min ända "riktiga" dag i skolan. Både onsdag och torsdag är tema dagar i skolan, så då kommer vi hitta på andra saker i stället. På fredag är vi lediga ♥

Då är det tävling! Tagga!! :D ♥ 

Hur ser eran vecka innan lovet ut? :) 
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback