Stressig dag..

Sov hos Anton inatt, så jag åkte från honom till stallet imorse. Vi kommer ha en kadrilj uppvisning i stallet om en månad ungefär, och idag var första gången som min grupp tränade. Jag hade Magic, det var ganska kul, han var mer framåt och pigg än vad han brukar vara. Vår kadrilj kommer bli hur grym som helst! :D 

Efter stallet så åkte jag till jobbet. Egentligen skulle jag inte jobba idag, men tjejen som egentligen skulle ha jobbat kom inte. Så jag fick hoppa in för henne. Dock några timmar försent, men jag hade ju redan mitt inbokat så kunde inte göra så mycket åt det. Jobbade i ca 3 timmar, det var lite små stressigt eftersom jag inte jobbat på ett tag och pga att de bara hade vart två där på förmiddagen så det fanns en hel del att göra. 

Nu sitter jag i alla fall och tar det lite lugnt i sängen. Ska snart gå ner till vardagsrummet och vara lite social med smågrabbarna som är på besök. Det är mammas kompis barn. Dom ska sova kvar här inatt. Just nu sitter dom och kollar på Ice Age 3 för första gången. Sötungar ♥ 

Vad hittar ni på ikväll? :) 

Foto: Jag

Kommentarer
Alexandra säger:

Åh vilken mysig blogg du har, jättefina bilder också. Kram

Svar: Tack! :D kram
None None

2012-12-03 | 15:23:22
Bloggadress: http://Aleix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback