Plugg chock!

Det är galet mycket att göra nu dom sista veckorna! Vet inte hur jag ska hinna med allt! 
Men det kommer nog gå om jag kör stenhårt nu, men det betyder dock att bloggen kommer ha ganska sämst uppdatering :( Men jag kommer komma igen när tiden finns! och det kommer apsolut inte stå helt still, det kan jag lova!
Eftersom jag då har så mycket plugg så sitter jag nu och försöker plugga, väntar på att bilderna jag fotade på änglektionen igår ska laddas upp på datan. 
Med tanke på lektion, så tänkte jag bara berätta om hur det gick på dressyren igår. Vi red kadrilj, men den här gången gick det inte alls bra! Gick lite bättre i början av lektionen bortsett från att jag red med för långa tyglar. I slutet av lektionen så gick det inte alls bra! Men jag var trött/sjuk och man lär sig av sina misstag.
Foto: Jag, idag.
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback