Nedräkning..

3 otroliga dagar kvar i grundskolan! Jag och många till vet jag har galet svårt att föreställa sig det. Nio år i grundskolan, efter avslutningen sen kommer vi inte ha en ända lektion till där! Inte ett ända till prov i grundskolan, helt underbart. Våran skola slutar på onsdag. På måndag så ska vi göra den årliga städningen av alla skåp och salar, när det är klart så kommer vi åka till en höghöjdsbana i Nacka! Det ska bli spännande, gud så pinsamt om man skulle trilla eller så. På tisdag så kommer vi börja kl 12 och bara sitta och kolla på när vissa nior spelar fotbollsmatch mot lärarna, på kvällen kommer vi ha våran bal. Aahh vad nerös jag är, fast jag ser ingen anledning till att vara det. Sen så, på onsdag. Den STORA dagen!! skolavslutningen! Den börjar vid tio och slutar väl vid tolv. Vi kör på den gamla vanliga stilen, mötas i klassrummet, snacka lite innan man går ner till matsalen och kolla på massa uppträdanden och rektiorn som pratar för att sen gå upp och fika och få sina betyg.
Sen!! Är nian slut!!! Grattis till er alla som också går ut ;D 

Foto:Jag
Blommiga päronträdet som inte ger några goda päron :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback