Höjdskräck!

Idag var ju klassen i Nacka på en äventyrsbana där vi kunde "klättra" runt i träden! 
Shit vad kul det var! 
Först fick vi välja om man ville gå på den som var 10 - 15 meter upp och den som var ca 17 - 25 meter upp.
Jag gick på den högsta, men kan ju säga att det var väldigt nära att jag gick av tidigare. Usch vad obehagligt det var att ta steget ut på repet/plankan. Men när man väl stod där några steg ut så var det ganska okej. Men jag tvekade som bara den hela tiden! 
Hoppas min lärare skickar några av bilderna som han tog. Så kan jag lägga upp dom sedan :D 

Appropå bilder! Så hinner jag tyvärr inte ladda upp några bilder från Strömsholm :/ Har jätte mycket att göra inför avslutningen och så  behöver jag fixa saker här hemma. Imorgon kommer jag inte heller hem eftersom vi har våran skolbal på kvällen och då stannar jag där inne. Men på onsdag ska jag försöka överösa er med massa saker! 

Foto:jag
Här är en bild från i lördags i alla fall. Vid 10 på kvällen vid färjeläget. Älskar det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback