Något ni kanske inte visste..

Som ni vet så är ju mina största intressen att rida och fotografera. Men jag har även ett annat litet intresse som inte så många vet om. Faktiskt så gillar jag Speedway väldigt mycket, haha. Lite konstigt kanske men det är riktigt spännande! För något år sedan så hade jag koll på svenska lagen och grejer. Det har jag inte nu, men jag tycker det fortfarande är kul att kolla på! 

 
Foto: Från Swindon wed.

Har varit och kollat på en match en gång, men det var många år sedan. Den var någonstans i närheten av Norrtälje. Rospiggarna och piraterna var det som körde. Det var då jag började tycka om speedway. På vägen dit var jag bara sur, "speedway vad är det egentligen??" Men när vi åkte därifrån så fastnade jag för det på något sätt. Skulle gärna åka dit igen och kolla! Haha! Då vet ni det, mitt lite udda intresse.
Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback