My life right now.

Just nu har mitt liv varit en liten berg & dalbana.. Det har hänt mycket possitiva saker samtidigt som en del saker jag gärna hade sluppit har hänt.
Mitt liv har en tendens att sticka mig i ryggen, like this wasp did..
 
Foto: mammi
 
När jag för en stund är riktigt glad så är det något som sticker till och drar tillbaka minnen och nya problem.
Men sånt är livet eller hur? Man får leva på de där stunderna då inget kan vara bättre. även fast de kanske inte är så ofta så är det alltid värt något.

Ett sms jag kommer kolla på mycket var ett jag fick av en underbar kille idag ** <3  " You so easy too love and I don´t wanna lose you :* " <3 **
Just a text like that helps <3 
 
Annars har jag under den senaste veckan mest jobbat, har varit i stallet 4 gånger typ även träffat Anton. Så jag har gjort en del, då jobbet tar upp 9 timmar av min dag. Hehe, så datorn har inte riktigt i närmaste laget ;) 
Kram // Tilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback