Måste betyda något!

Godmorgon på er! 
Den där fyrklövern som jag hittade i Peachs sko igår måste verkligen ha betytt någonting! :D 
För gårdagens lektion gick super! Jag var bäst på fotboll (*HOST*) haha nej men jag var i alla fall inte lika feg som förut och fick till några bra skott så min lillebror duckade ;) Jag fick prata med bästa pojken, som jag saknar något extremt!♥ Sen sov jag som en gud, gick upp och tog en springtur som var typ dödande..! Men det var väldigt skönt och gick bra. Min hjälm har kommit så den ska jag och pappa åka och hämta vid tempo idag! Dessutom så får jag bästa bekräftelsen när jag loggar in här på blogg.se! Foxwoman hade skrivit till mig om att jag har vunnit hennes designtävling!! :D 
Kan morgonen kännas mycket bättre? 
En liten smygtitt på den snygga desigen hon gjort till mig!
Foto: Från http://foxwoman.blogg.se/!
Hoppas eran morgon vart lika bra! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback