Inte det jag trodde

Hej och godmorgon! Eller ska jag kanske säga eftermiddag istället, det är i alla fall inte morgon längre ;) 
Har varit ute på en morgon promenad med pappa och Oscar (min bror), Oscar sa att han aldrig mer tänker gå med oss igen..haha! Vi gick ca 5 km skulle jag chansa på. och Oscar tyckte inte det var så kul då han precis gått upp. Hehe, men skönt var det i alla fall. Men vädret var ju inte som jag trodde. Frågade pappa igår om han visste vad det skulle bli för väder, "som det var idag tror jag", fick jag som svar. Och igår var det ju lite grå mulet. Men idag skiner solen som jag vet inte vad! :D Blåser gör det dock men det är inte speciellt kallt för det. Får se om jag tar mig ner till bryggan och solar lite senare.

Jag har kollat lite på Hööks hemsida på nya ridskor. Mina som jag har nu har gettupp helt och hållet! -.-
Men den här gången skulle jag vela ha ridstövlar. Men det är galet svårt att hitta några som passar!! :O 
Antingen så är dom för vida/långa i skaftet eller så är skon förliten. Men nu hoppas jag på att jag har hittat en som kanske passar. 
Arezzo Horsehead, ringde in och fråga vad dom hadde in eller på lagret och dom hade en storlekt 38 kvar! Hoppas den passar, skon är lite längre i skaftet men dom sjunker ju ihop lite gran och runt vaden är den 32-33,5. Vilket borde funka då jag knappt har 33 utan byxa och strumpor. Får bara hoppas på att skon inte är för liten, har 38/39, för det mesta 38 så nu håller jag tummarna. Behöver verkligen nya skor/stövlar.


Foto: Från hööks ridsport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback