Vem är Mathilda..??

..Jo det kan man ju allt undra. Vem är hon som skriver alla inlägg??

Så här är det, jag är en 16 årig tjej som bor i stockholms skärgård. Jag har bloggat i några månader nu, med resultat fram och tillbaka. Just nu ägnar jag mycket tid till min skola, Estet-Media pogrammet på JB i Åkersberga,  hästarna och stallet med träningar och tävlingar, även till att träffa mina underbara vänner och min underbara kille (Syns på headern ;) ). 

Hästarna har jag hållt på med sedan jag var 9 år. Och jag har ridit på Roo Gård enda från start! Hästen som aldrig kommer lämna mitt ♥ står där också. Dixie. Ett fux sto född 95, henne hade jag som tävlingsponny i 4 år. Hon lärde mig extremt mycket av det jag kan idag. Kan säga att det var väldigt tufft och jobbigt att byta efter 4 år tillsammans. Mycket tårar var inblandade.. Men hon finns fortfarande kvar och jag går och hälsar på henne nästan varje gång jag är i stallet ♥ 
 
-Jag och prinsessan från i våras då Roos lag i Div 3 vann hela alltihopa! :D 
 
Foto intreserad har jag vart i några år, vet inte hur länge men hyfsat många år i alla fall! Det började på riktigt för 3 år sedan då jag fick min första systemkamera i julklapp. En Nikon D3100. Nu går jag ju ett media pogram så från skolan har jag fått en Canon EOS 1100D. Båda är ganska simpla kameror, men det är i alla fall något att fota med! Just nu fotar jag mest med Canon eftersom det är den vi använder mest i skolan. Men är extremt sugen på att köpa en annan kamera. Min nikon är trotsallt 3 år och båda hyfsat simpla. Fast det får bli om några år antar jag. 

-En bild jag fotade på en tävling på Roo efter sommaren. 

Två andra saker som inte många vet är att jag är väldigt intresserad av Snowboard åkning och Speedway! Snowboard har jag åkt sedan jag var 8, åkt skidor sen jag var 4. Hade inte foto börjat intressera mig så mycket så hade det blivit ett skidgymnasium för mig. Speedway har jag inte testat men jag har kollat på det live och på tv. Tycker faktiskt att det är väldigt spännande. Själv älskar jag att köra cross..hehe ♥
 
  
 
Så det var lite om mig. Mer finns det..men då är det bara att fråga på! Hoppas uppdateringen blir en liten kick för mig att ta tag i bloggandet mer! 

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback