Gick det bra?

Tror det gick hyfsat okej på provet ändå. Eller jag vet inte..skrev bara ner det som kom upp i huvudet typ. Men hoppas på att något utav det stämde in på det han frågade efter. 
Nu är det bara en timme och 15 minuter kvar! Sen är det helg! :D :D 

Hoppträning ikväll! Längtar så himla mycket! Det var alldeles för länge sedan, satt och tänkte på det i bilen imorse. Tänkte liksom hur det kändes att rida, hur vi laddar mot ett hinder, haha aa osv ;) Så knäpp blir jag efter ett tag då jag inte ridit. 

Haha, hittade den här gamla bilden på mig och Dixie. Det var för jätte länge sedan. Vi har inte ens samma instruktör nu. Tror det här var ca 3 år sedan. Då jag inte hoppat så länge, ser det i alla fall ut som ;) 

Juste, vi hittade inget igår när vi va ner på stan och kollade på kläder till jul/nyår. Får åka till täby eller stockholm någon gång och se om jag har mer tur där :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback