Seg dag

Äntligen hemma från skolan! Sitter och myser i hans one Peace ♥
Men jag är så trött! Helt galet, tror jag hade feber på eftermiddagen i skolan.. jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Det vore väldigt olyckligt. Dessutom så var det nog en av de segaste dagarna hitils, bara massa teoretiskt hela dan + dåra att jag är lite halv sjuk.

Men nu ska jag sluta gnälla! :D 
Trots den här himla förkylningen så är jag på bra humör!! Ganska otroligt för att vara mig när jag är hemma ;) 

Sitter då somsagt i soffan och myser med musik, lite redbull och en Mac som funkar!! Ja, nu funkar nätet till min Mac igen! Så nu blir det andra bullar här! 

Haha, ni får kankse ursäkta mitt lite flummiga tillstånd idag, men är man krasslig så är man ;) 
Kram ♥
 
Foto: Jag med mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback