Nu kör vi! **jag**

Precis hemkommen från skolan, fick skjuts av min faster så jag slapp gå 5 km hem från bussen ;) 
Ganska snällt tycker jag! ♥ 
Tog lite persikor till fika och nu är batteriet laddat för att städa!
 
Shit, kommer städa inprincip hela huset!!
Ligger lite efter med städschemat så nu är det bäst att sätta fart! Ensam hemma dessutom så det finns ingen som stör, högsta volym på musiken såklart! Favoriten NRJ får ta och underhålla mig i några timmar :) 
När jag städat så tänkte jag nog ta mig en dusch och sen bara chilla vid datorn. Har lite uppgifter från skolan som jag gärna blir klar med idag, så får försöka fixa det.

Har eran dag i skolan funkat? ♥
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback