Något annorlunda

Det känns väldigt anorlunda kan jag lova! 
 
Att komma hem så här tidigt på en tisdag var ett tag sedan man gjorde tror jag. Just nu skulle jag egenligen suttit på hästryggen, antagligen Nattes rygg dessutom. 
Jag kommer antagligen vända på hela veckan bara för att jag inte rider idag. Men det känns ändå nästan bäst att göra såhär, för hade jag ridit så hade jag inte mått så bra imorgon tror jag :( 
Och då hade det kanske inte blivit någon hoppträning på fredag, och det får verkligen inte hända! 

Det är ju självklart tråkigt att inte kunna rida, men jag vill inte riktigt riskera att bli sämre igen, speciellt inte då chansen finns att jag blir mycket sämre än innan! 
Det vill man inte! 

Just nu sitter jag i soffan och tar det väldigt lugnt! Kollar runt lite på nya bloggar som kanske lockar mig ;)  Pratar också lite med min underbara kille :'D Resten av kvällen kommer nog tillbringas framför datorn inne i blogg världen, tänkte ta en promenad men det blåser så himla mycke! Skulle nog blåsa bort om jag gick ut ;) 

Vad har ni för planer för ikväll?
 
 
Foto: Jag
 

Kommentarer
Elvira säger:

Vilken härlig blogg du har :D Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Svar: Tack! <3Ja gärna! :)
None None

2012-09-11 | 22:55:47
Bloggadress: http://elvirall.blogg.se
Elvira säger:

Sv: Följer dig nu, blev nummer 7 :) Säg gärna till när du lagt till mig :)

Svar: Följer dig också blev nr 61 :)
None None

2012-09-12 | 15:14:19
Bloggadress: http://elvirall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback