Lite smått epic!

I slutet av sommaren köpte jag min iPhone, men det var ju inte helt säkert att jag skulle köpa just en iPhone. 
Utan det var mycket snack om en annan, en HTC one black V. 
Men det blev ju en iPhone såklart ;) Eller såklart är det väl inte, men jag tror det var den som passade mig bäst. 
Det lilla ironiska med det här dåra, är att min pappa får mobiler från jobbet. Och han har precis fått en HTC, exakt en sån som jag var så nära på att köpa! Det tycker jag var riktigt epic! Tänk om vi hade haft likadana mobiler nu liksom? ;) 

Puss♥
 

Kommentarer
Nette säger:

Fin blogg!

Svar: Tack! :D <3
None None

2012-09-23 | 18:01:32
Bloggadress: http://stallflickornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback