Godmorgon!

Hej & godmorgon på er! 
Sitter just nu på bussen och skriver ihop lite inlägg, hann inte igår. Hehe, när jag kom hem så var jag så himla trött. Så tog mig en galet varm dusch när jag kom hem sen satte jag mig vid datorn, snackade med Anton, startade blogg.se och sen typ somnade jag -.- Hehe, vaknade ungefär halv tolv och då lå både jag och Anton å sov i skype!! HAha lite epic fail måste jag säga!! 

Men tyvärr så hann jag ju inte fixa ihop lite inlägg tills idag, har typ väldigt mycket att göra också i skolan så kommer nog inte hinna blogga därifrån :( Men jag ska självklart göra mitt bästa ;) 

Nästa inlägg som kommer blir om dressyr lektionen igår på den nya hästen ;) Håll koll.
Puss & Kram! ♥
Foto: Jag

Kommentarer
Sophie "autophoto" säger:

Nu kan du se om du vann dagens blogg eller inte!
Om inte? alla vinner nån gång så ge inte upp! :)

MVH Sophie på autophoto.blogg.se

Svar: Ska ta mig en titt ;)
None None

2012-09-19 | 10:10:14
Bloggadress: http://autophoto.blogg.se
Emma säger:

gud vad fina bilder! :)
min blogg är ny och vore så snällt om du ville kika in på den!
vill du göra ett länkbyte/bloglovin' byte? hör av dig! :)
kram

Svar: Tack så mycket! :D Jag ska ta mig en titt på en gång ;) Det vore super! Säg till när du följer mig så följer jag dig. Kramar <3
None None

2012-09-19 | 15:39:55
Bloggadress: http://sjufoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback