Ett försök att bli nyttig **nyttigare**

Har många gånger sagt till mig själv att nu får det va nog! 

" Inge mer godis eller läsk i veckorna, sluta små ät hela tiden! "
Men det har ju inte gått sådär jätte bra.. men jag har blivit mycket bättre än vad jag va!
Nu dricker jag nästan ingen läsk alls, men små äter och äter för mycket godis hyfsat ofta.

Men nu ska jag (hur många gånger jag har sagt det nu vet jag inte) verkligen skärpa mig. 
Ta tag i min träning när jag är frisk och köra hårt på dom där musklerna jag behöver för ridningen och rent allmänt.
Min rygg och mage behöver verkligen mer muskler, jag siter och går som en hösäck med puckelrygg..

Ja det låter ju inte alltör bra :( Men ska verkligen försöka nu! Behöver verkligen det för min ryggs skull som håller på att mörda mig varje dag! 
 
Foto: Jag med mobilen. Hehe..lilla ego
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback