Äntligen!

Äntligen..min sköna vackra soffa! Som jag har längtat! ;)

Jag är typ väldigt trött just nu, haha! Känner verkligen att jag inte är frisk än. Men det kommer väl snart! Vi hade det i alla fall väldigt trevligt på Public med god mat och allting! Tycker det är riktigt roligt att Roo gör sånna här saker, det visar verkligen att dom uppskattar att vi är med och hjälper till på så många sätt. Stor anledning till att Roo är den bästa ridskolan jag någonsin vart på! ♥
 
När jag kom till stallet idag så såg jag att det var några nere på banan, så självklart gick jag ner dit med kameran över axeln. Kan ju inte missa ett sådant tillfälle. När man inte riktigt kan kameran i sånna situationer så är det bara bra att få träna lite grann! Innan tävlingar och så liksom! Man blir så beviken om man får dåliga bilder, speciellt om det är på en tävling. Så kännde att det var ett bra tillfälle att öva på ;) 

Fotade lite på Lina, min kompis som driver http://ponnysmurfarnas.blogg.se Hon ville gärna att jag skulle skicka bilderna på henne, så det tänkte jag ta och göra nu. Självklart så kommer dom upp här ;) 
Hehe, tar gärna massa, massa tips och triks ni har på hjärtat! Skulle underlätta en del nu när jag håller på och lära mig kameran.
Kram!♥
 
Foto: Jag

Kommentarer
Lina säger:

där är jag i bakrunden,hihi ;)<3

Svar: Japp ;) Hoppas du blir nöjd! Kan inte riktigt kameran än somsagt så..hehe ;) Men hade du några fler bilder på mig och natte? :) <3
None None

2012-09-09 | 19:59:31
Bloggadress: http://ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback